Naam:
lucasenjaap.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

we zijn zwagers die de 3e week januari 2021 meedoen aan de Barrelchallenge  rondje Botnische Golf en dit koppelen aan geld inzamelen voor een goed doel.

Over onze reis

Waarom?:

Een hartpatiënt of iemand die wacht op orgaandonatie probeert uit alle macht te overleven.
Binnen onze families hebben wij ervaren hoe dit is en gaan de uitdaging aan om op een andere manier te “overleven” met als doel geld in te zamelen tbv:
 Nederlandse Hartstichting en  Longfonds

Wij zullen in 8 dagen tijd een prachtige ervaring opdoen. Het “overleven” onder erbarmelijke (weers)omstandigheden in uitzonderlijke situaties waarin doorzetten, samenwerken en saamhorigheid kernvoorwaarden zijn, net als de patiënten die proberen te overleven.

Draag jij dit initiatief een warm, kloppend hart toe? Draag dan je financiële steentje bij op rek.nr NL 53 RABO 0357949374 t.n.v. BB on tour 2021.

Wil je als bedrijf (of als particulier) jouw naam zien pronken op onze deelnemende auto d.m.v. een sticker?  Dat kan! Zie hieronder de mogelijkheden:
A5 formaat (15 x 21cm) = € 50,-
A4 formaat (21x29 cm) = € 100,-
A3 formaat (29 x 42 cm) = € 200,-
Qua afmeting is dit een indicatie. Afwijkende maten kan ook.

Doe je mee? Steun deze gekozen goede doelen! Je kunt je bijdrage storten op bovengenoemd rekeningnummer en stuur je sticker(s) naar:

Via verschillende media kun je ons binnenkort al volgen,  hierover later meer.

Bezochte landen

Wij hebben 1 land (1%) bezocht: